návody
15. 1. 2008
Podlaha a stěny
Podlahu a stěny nebudeme (i když se to dá) dělat jedním tahem, ale všechny po pořádku.



Já jsem zvolil trošku nešikovně textury dřeva (ze sady Stalingrad)
- Podlahu vytvoříte tahem myší mřížce. Nic víc. U stěny (nebo jakéhokoliv jiného označeného objektu) zrušíte označení stiskem klávesy
[ESC]
.
- Stěnu vytvořte stejně jako podlahu. Šířku stěny zvolte jakou chcete (v mém případě 16). Výšku nastavujete v levém panelu. Pokud máte stěnu označenou, je v panelu označena také. "Roztáhněte" ji nahoru, alespoň nad 128!

- Nechte stěnu označenou a zmáčkněte klávesu
[SPACE]
, která vybraný objekt (stěnu) zkopíruje. Kopii přetáhněte na druhou stranu, popřípadě ji znovu zkopírujte a stiskněte[R]
pro mód Free rotation (Volné otáčení). Otočte ji o 90° a znovu stiskněte klávesu[R]
pro ukončení Free rotation modu. Poté ji přetáhněte na další stranu :-).

- Teď už jen strop a první místnost je skoro hotová. Odznačte si stěnu (
[ESC]
) a označte podlahu ([Shift] + Klik na podlahu levým
). Zkopírujte ji ([SPACE]
) a v levém panelu ji přetáhněte o dva obdelníčky nad 128 (pakliže postupujete podle mě). Pozor! Nerozšiřujte ji, jen ji přetáhněte nahoru!!


Já jsem zvolil trošku nešikovně textury dřeva (ze sady Stalingrad)
Otexturování místnosti
Pro tento tutorial jsem si zvolil textury ze Stalingradu. Klikněte na
[Textures] -> [Locale] -> Stalingrad
a v nabídce textur se objeví textury ze Stalingradu. V 3D pohledu si označte stěnu, kterou chcete otexturovat a poté klepněte levým na vybranou texturu.Světlo a spawn-point
Tam, kde chcete světlo klepněte pravým tlačítkem myši a v nabídce vyberte

Spawn-point (místo, kde se hráč objeví) vložíte stiskem pravého tlačítka myši, dále

To je konec naší první místnosti, brzy přibudou další tutorialy. Pokud si mapu chcete nyní vyzkoušet, uložte ji :-) a editor můžete zavřít. Mapu zkompilujte v "Call of Duty 2 (R) Compile Tools".
Light
.
Spawn-point (místo, kde se hráč objeví) vložíte stiskem pravého tlačítka myši, dále
mp ->
(např.)dm_spawn
. Poté otevřete okno Entity ([N]
). Zde si můžete zvolit rotaci - směr, kterým se bude hráč dívat po spawnu.
To je konec naší první místnosti, brzy přibudou další tutorialy. Pokud si mapu chcete nyní vyzkoušet, uložte ji :-) a editor můžete zavřít. Mapu zkompilujte v "Call of Duty 2 (R) Compile Tools".
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář